fredag 17 september 2010

Jag har blivit fotad av Bingo

Jag har inte skrivit här på länge, men sen min baby åkte till London igår tänkte jag ta upp bloggandet så att jag kan hålla honom uppdaterad om vad som händer här hemma. Så jag kan berätta att jag var på mingel för Dagens MediaHipp igår, där jag blev dragen i armen av Bingo Rimér, då han ville fota mig för mingelbilderna. Han slet tag i 4 andra personer också och tryckte ihop oss. Med sig hade han Carola-Fångad-av-en-stormvind-fläktar. Undertiden vi fotades viftade han och skrek "tryck ihop era underliv, tryck ihop era underliv" hans sätt att försöka få oss att stå närmre varandra. Det hela var mycket komiskt. Efteråt sa han "nu kan du säga till folk att du blivit fotad av Bingo". Så det säger jag här. Jag har blivit fotad av Bingo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar