torsdag 29 april 2010

Djur i bur...

Just nu ligger jag inlåst i sovrummet. Eftersom vår hall blivit bombaderad av byggdamm och byggarbetare. Det känns väldigt naket (exposed) och utsatt att inte ha någon dörr. Speciellt eftersom toalettdörren är rakt framför ingången. Skulle gå på toa innan, när de höll på att ta bort dörren, men jag kände mig så skyldig att jag inte kunde. Hade knappt mage att ens borsta tänderna. Och ändå bor jag här.


Men det blir himla fint. Ska ha vit insida på dörren, så det kommer se mycket fräschare och ljusare ut. Dessutom kommer det att bli helt ljudisolerat. GÖÖÖÖTT. Så man kan ha hur högljuda fester som helst. Har iochförsig inte så många för tillfället, eftersom man jobbar natt/helg, men planerar att ha massor i höst. Längtar tills det är klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar