onsdag 21 april 2010

Good God.

Gjorde precis ett personlighetstest över nätet. Ville liksom känna på hur det kommer kännas på måndag och se vilken typ av frågor som skulle kunna dyka upp. Det var mycket jobbigare än vad jag trodde. Man fick fyra påståenden och så skulle man kryssa i vilket som passade en mest och minst. Det var väldigt dubbelmoraliska påståenden som inte var satta i något samband. Därför kunde man tolka dem väldigt olika. Så man fick själv motivera dem och därefter verkligen ransaka sig själv. Jobbigt. Det kändes dessutom som om jag var fastkedjad till en lögndetektor, trots att jag satt väldigt bekvämt i soffan med en filt och fyra kuddar. Jag ska få svar via mailen vilken personlighetstyp jag är. Spännande. Kanske visar det sig att jag är en ensamstöring som blir nervös runt andra människor och har en pessimistisk syn på framtiden. Men det hoppas jag inte. Då är det kokta fläsket stekt. Nej, jag hoppas att det visar att jag är en positiv, social och driftig teamplayer som gillar att ta kontroll över situationen lite då och då. (Gud vad bra det lät) Förhoppningsvis känns det lite tryggare på måndag, nu när jag vet vilka typer av frågor som kan komma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar