måndag 8 mars 2010

Bara 3 Oscars...


Igår vann Avatar bara 3 Oscars. Filmen som var nominerad i 9 kategorier och som dragit in mest pengar genom tiderna tog bara hem 3 stycken. Jag är chockad. Avatar vann i kategorierna för bästa foto, specialeffekter och scenografi.

När jag såg filmen tyckte jag att den var helt underbar. 3D effekterna var fantastiska och gav ett djup i filmen som gjorde att den kändes äkta. Efteråt önskade jag att Pandora fanns på riktigt och att man kunde åka dit. På natten drömde jag att jag lärde mig flyga och rida. Jag fick den där storhetskänslan som jag minns att jag fick när jag såg Titanic också. Personligen tycker jag att James Cameron förtjänade fler Oscars.

Klicka här för att komma till den officiella hemsidan och se trailern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar