måndag 29 mars 2010

Maria Montazami!

Här kommer några godingar från kvällens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar.

"Where´s the BAR?"
"Det här var den fjantigaste baren jag sett. Inte för att jag är så vinhungrig..."

- Maria Montazami

"Så tar man bara väskan över armen, så är man instant... ehh....FIN!"
- Maria Montazami

- I´ve never felt this happy!
- Really?
- For a skiing-jacket!
- Ohh...
26 000 kr senare...
- Are you happy?
Maria & Kameron Montazami

"När man blir äldre så börjar man faktiskt skrynkla till sig."
- Maria Montazami

"Man kan faktiskt säga att den här rynkan är min fiende. Den kommer till sommarn och den kommer till jul. Och det är då jag ATTAKERAR direkt. Stick!"
- Maria Montazami

1 kommentar:

  1. Hej Törnrosa!

    Såg att du skrivit att du gillar mina illusar, TACK och vad trevligt! Ha det så bra, kram från Erika www.erikablomgren.com

    SvaraRadera