onsdag 17 mars 2010

Intervju...

Var på intervju innan...
Det gick ganska bra.
Tror jag.
Man vet ju liksom aldrig.
Det kan kännas hur bra som helst och så tycker de att man är helknasig.
Eller så kan det kännas kass, och så gillar de en.
Hmm...
Innebär detta att de inte gillade mig?!
Snurrigt.
Man ska väl inte analysera för mycket.
Men det kändes iallafall som om kemin var rätt.
Klickade liksom lite med humorn och så.
Tydligen behöver de ingen nu,
men de ville att vi skulle "hålla kontakten".
Det innebär väl att jag får fortsätta ringa som en idiot.
Fast jag tror att de gillar det.
När man ligger i, ringer mycket, visar intresse.
Det var tydligen därför de ville träffa mig från början.
De sa också att läget hela tiden förändras och att de mycket väl
skulle kunna komma att behöva en produktionsledare snart.
Så jag håller tummarna....
Kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar