tisdag 11 maj 2010

Officiellt

Jodå, då var det officiellt. Jag har fått praktik på en reklambyrå mitt i stan, som produktionsledare. Praktiken är 6 månader och om jag sköter mig och är riktigt duktig, kan det innebära en anställning efter det. Praktiken sparkar igång måndagen den 24 Maj och jag läääääängtar. Ska bli askul (konstigt uttryck) att få lära sig massor på ett framgångsrikt företag. Så idag lämnades papperna in på Arbetsförmedlingen och nu väntar jag på besked från dem, om att få "Aktivitetsbidrag" som det så fint heter. De måste ju kolla att det är ett "seriöst" företag jag ska till. HA! Jag höll på att dö när de sa det. Det är för bövelen ingen korvkiosk jag ska praktisera i. Jag förstår tanken bakom. Fast jag menar, det är ju bara att gå in och kolla på hemsidan så ser de att företaget är "seriöst". I vilket fall som..... Wiiiiiiiiiiiiiiiiii, nu är jag på gång!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Härligt! Fast helt ärligt är det dem som är vinnarna som får äran att ta del av din talang och kompetens!

    Puss och kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Tack för de snälla orden.
    Ska bli jättekul att komma igång.
    Hälsa familjen.
    Puss oc kram M

    SvaraRadera