tisdag 18 maj 2010

Träningsvärk

Guuud, vad jag älskar Träningsverket och Les Mills. De har ju de bästa passen som finns. Inget töntigt aerobics-fjant utan riktigt tuffa pass. Och det bästa av allt. Det finns något för alla! Boxning, Core, Dans, Body Pump, Body Balance, Indoor Walking, Spinning med mera. Tränade Funktional Moves igår, och det känns. Det känns i alla muskler i hela kroppen. Framför allt i rumpan. Jag lovar, att sätta sig på toalettstolen kan vara en utmaning! Nä, jag är så nöjd att jag hittade och BÖRJADE på detta gymmet. Är grymt stolt.
Och så hittade jag denna bilden, tagen för Les Mills. Sjukt motiverande! Eller hur?!

2 kommentarer:

  1. Är du redo att förändra din kropp=). Aj som s....

    SvaraRadera
  2. Inte så motiverande, snarare skrämmande....

    SvaraRadera